... επικαιροποίησε το επικοινωνιακό μείγμα (;).
Μετά την απάντηση του αντιπεριφερειάρχη Χαράλαμπου Καφύρα (διαβάστε εδώ) και του πρώην αντινομάρχη και προέδρου της επιτροπής που διαχειρίστηκε το έργο Ευγένιου Μπαλκάμου (ακούστε εδώ) με αφορμή τα ρεπορτάζ του δημοσιογράφου της εφημερίδας "Ελευθεροτυπία" Μάκη Νοδάρου για το θέμα, ο δημοσιογράφος θέτει μια σειρά ερωτήματα:1)Πόσα χρήματα πήραν τα ΜΜΕ της Ηλείας για την διαφήμιση του έργου ύδρευσης από τον Ερύμανθο;
2)Ποιος μοίραζε τα χρήματα , ποιος έκανε τις διαπραγματεύσεις με τα τοπικά ΜΜΕ και με τι κριτήρια αυτός αξιολογούσε ποιος θα πάρει τι ποσό και πόσα σποτ ή καταχωρήσεις;
3)Πόσο νόμιμο είναι να λαμβάνει κάποιος μέρος σε διαγωνισμό που αφορά έργο με χρήματα της Ε.Ε. και στη συνέχεια να δίνει υπεργολαβικά τη δουλειά σε άλλη εταιρεία;
4)Υπάρχουν η όχι εντολές άλλης εταιρείας από εκείνης που πήρε το έργο, προς τα τοπικά ΜΜΕ για διαφήμιση έναντι 100 ή και λιγότερων ευρώ;
5)Υπάρχουν ή όχι τιμολόγια κομμένα από εταιρεία της Ηλείας για τις σχετικές εντολές και πόσο νόμιμα είναι όλα αυτά;
6)Ποιος κατασκεύασε τις διαφημιστικές πινακίδες, τις αφίσες και τα άλλα υλικά της διαφήμισης και με τι κριτήρια επιλέχθηκε και από ποιόν;
7)Ποιος είναι ο Τεχνικός Σύμβουλος με αμοιβή 270.000 ευρώ; Διαβάστε περισσότερα εδώAκούστε και τις δηλώσεις του εκδότη της ημερήσιας εφημερίδας "Ενημέρωση" Κώστα Λιακόπουλου για το θέμα εδώ