Προς την κατεύθυνση αυτή ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος θα έχει προσεχώς συνάντηση με τους περιφερειάρχες της χώρας προκειμένου να μην υπάρξουν φαινόμενα, αυτόνομων διαφημιστικών μηνυμάτων προώθησης των περιοχών τους, με αμφίβολη αποτελεσματικότητα.«Θα ήταν καταστροφικό να εμφανιστούν περιφέρειες να κατεβαίνουν στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις με δικά τους διαφημιστικά μηνύματα», τονίζει ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος. Για την αποτροπή αυτού του ενδεχομένου, η πολιτική ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ.Τ θα έχει εκτενή συνεργασία με τους νέους περιφερειάρχες. Ο κ. Γερουλάνος δήλωσε ότι ο Καλλικράτης θα συμβάλλει στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος.Και φέτος η νέα στρατηγική προώθησης του ελληνικού τουρισμού θα περάσει από το διαδίκτυο. Κύκλοι του ΥΠ.ΠΟ.Τ αναφέρουν ότι, μηνύματα του τύπου «ζήσε το μύθο σου στην Ελλάδα» αποτελούν μακρινό παρελθόν για την παρούσα πολιτική ηγεσία. Ο ίδιος ο κ. Γερουλάνος δεν χάνει ευκαιρία να επισημαίνει τη διείσδυση του διαδικτύου και στην επιλογή των ταξιδιών, ενώ αντιτίθεται στη φιλοσοφία του ενός κεντρικού μηνύματος που πλαισίωνε συνήθως τη διαφημιστική καμπάνια της χώρας.