...είναι προϊόντα σε τιμές εξωπραγματικές, σε σχέση τουλάχιστον με την πραγματικότητα που βιώνει ο μέσος Έλληνας σήμερα.
Είναι απόλυτα κατανοητό ότι οι έμποροι πασχίζουν να τα βγάλουν πέρα, αλλά και ο κόσμος που βγαίνει στα μαγαζιά και στηρίζει τις τοπικές αγορές, θέλει να βλέπει τιμές που ανταποκρίνονται στο πορτοφόλι του. Όσοι είχαν τη δυνατότητα να κάνουν πολύ ακριβές αγορές πριν, μπορεί να συνεχίζουν να την έχουν, οι υπόλοιποι όμως περιμένουν μια αναπροσαρμογή στα νέα δεδομένα που αντιμετωπίζουν.
Οι χαμηλότερες τιμές δεν είναι ζητούμενο απαραίτητα ζημιογόνο για τον έμπορο αλλά τονωτική ένεση για την ψυχολογία του καταναλωτή, που θα ανταποκριθεί καλύτερα σε μια προσιτή τιμή.
ΣοΡοκΑδα