Σύμφωνα με το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα κατά των διοδίων, η γαλλική Vinci που κατασκευάζει το έργο μαζί με την Hochtief, J&P Αβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, έχει απομακρύνει όπως αναφέρει από τα εργοτάξια 26 άτομα. Ταυτόχρονα, αποφάσισε να αυξήσει τα διόδια παρά το γεγονός ότι τα έργα καθυστερούν σημαντικά.Με απλά λόγια οι οδηγοί θα πληρώνουν περισσότερα για ένα έργο που θα παραδοθεί αργότερα από τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα. Όσο για την δικαιολογία ότι πρόκειται για εξαιρετικά δύσκολο έργο, μάλλον δεν πείθει ιδιαίτερα. Και η ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου ήταν πολύ πιο δύσκολο και περίπλοκο έργο, όμως παραδόθηκε νωρίτερα από το καθορισμένο χρονοδιάγραμμα.